Onderzoek

Workplace: Powered by
human experience 

A place of work is more than a property. It’s a living environment that helps individuals and businesses craft and experience a rewarding fusion of life and work.

JLL’s 2017 Global Research project reveals experience is a primary differentiator whenever individuals engage with an organization, and should play a core role in every company–both strategically and operationally.

A workplace that’s powered by the human experience goes beyond a work-life balance. It drives how people feel about their place of work. How empowered, engaged and fulfilled they are, it’s the purposeful fusion of life and work based on authentic human experiences.

Vul dit formulier in om het rapport te downloaden

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

 

Privacyverklaring

Jones Lang LaSalle (JLL), samen met zijn dochterondernemingen en filialen, is wereldwijd marktleider in vastgoed- en investeringsmanagement. We nemen onze verantwoordelijkheid om de aan ons verstrekte persoonlijke informatie te beschermen zeer serieus.

Over het algemeen zijn de persoonlijke gegevens die we van u verzamelen bedoeld om uw aanvraag af te handelen.

We streven ernaar om uw persoonlijke gegevens te beveiligen met een passend beveiligingsniveau en ze niet langer te bewaren dan noodzakelijk is voor legitieme zakelijke of wettelijke doeleinden. We zullen ze vervolgens veilig verwijderen. Raadpleeg onze privacyverklaring voor meer informatie over hoe JLL uw persoonlijke gegevens verwerkt.