Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Nieuws

Amsterdam

Jones Lang LaSalle verkort naam tot JLL en onthult nieuw logo

Modernisering van de naam past beter bij wereldwijd taalgebruik en bij de inzet van digitale applicaties


​​​​De verkorte naam en het nieuwe logo zijn:
• makkelijker te herkennen en verbeteren wereldwijd de zichtbaarheid;
• beter te onthouden en de naam is makkelijker uit te spreken in alle talen;
• meer geschikt voor digitale applicaties en mobiele communicatiekanalen.

Het verkorten van de naam tot JLL is een natuurlijke stap in de evolutie van de rijke merkhistorie van het bedrijf. Het onderstreept dat de organisatie daadwerkelijk wereldwijd actief is binnen verschillende marktsectoren met een grote verscheidenheid aan expertise die JLL aanbiedt via verschillende diensten. JLL sluit aan bij de verscheidenheid van communicatiestijlen in verschillende landen en talen met hun respectievelijke communicatiekanalen, met in het bijzonder de inzet van digitale en online mogelijkheden.

Charles Doyle, Chief Marketing en Communications Officer van JLL zegt: “Onze naam verandert, maar onze fundamentele waarden wat betreft samenwerking, integriteit en het leveren van werkelijke waarde aan onze klanten, onze medewerkers en onze aandeelhouders veranderen niet en blijven we trouw. JLL is makkelijk uit te spreken, goed te onthouden, zichtbaar en representatief voor ons bedrijf waar ter wereld we ook actief zijn. Het ‘world mark’-logo van JLL symboliseert dit allemaal: een wereldwijd bedrijf met lokale wortels, ontstaan vanuit verschillende soorten expertise, altijd nauw samenwerkend met klanten waar en wanneer zij behoefte hebben aan onze dienstverlening.”

De naam JLL en het nieuwe logo worden de komende twee jaar wereldwijd verder doorgevoerd. De juridische entiteit, Jones Lang LaSalle Incorporated, en de naam van de volledig in bezit zijnde dochteronderneming LaSalle Investment Management blijven ongewijzigd.